Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Administratief logistiek medewerker - halftijds


Functie

Wij zijn op zoek naar een gedreven halftijdse medewerker om ons team te versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van een van onze belangrijkste inhouse klanten.

Jouw takenpakket omvat:

- H et invoeren en opvolgen van dossiers, alsook de verwerking van administratie .

- O pvolgen, voorkomen en eventueel oplossen van problemen door proactieve en correcte acties uit te voeren;

- Het onderhouden van nauwe communicatie met het magazijn, klanten en leveranciers.

- Fungeren als het unieke aanspreekpunt voor klanten

Jouw profiel

- Je hebt ervaring in een administratieve rol.

- Goede kennis van het Nederlands en Engels; kennis van het Frans en Duits is een plus.

- Je werkt accuraat, nauwkeurig en bent in staat flexibel en professioneel op te treden.

- Je bent sterk in klantgerichte communicatie.

  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

- Een halftijdse aanstelling in een dynamisch en groeiend bedrijf.

- Een competitief salarispakket, inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en pensioenopbouw volgens PC 226.

Solliciteren

Geert Dijckmans
014 27 98 37
geertdijckmans@groupmartens.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht